البابا رجع الرخصه

. . ليست هناك تعليقات:



كتبت السيدة الفاضلة / ا . ب - ايطاليا

اشكر ربنا انة بعت لنا شفيع عظيم ذي البابا كيرلس ابوية وشفيعي العظيم. انا سيدة متزوجة وعندي طفلة ونعيش في ايطاليا كنا في امس الحاجة الي رخصة قيادة وفعلا بعد فترة من الوقت قال واحد صديق زوجي انه ممكن يستخرج لنا الرخصة. فعلا تم وبعد حوالي ستة اشهر اتصل البوليس الايطالي علي زوجي وقال لة لابد ان تاتي غدا وفعلا ذهب وقال لة الضابط غدا لابد ان تذهب وتسلم الرخصة في قسم الشرطة الخاص بالمنطقة وجاء زوجي وحكى لي القصة وفي الحال اخذت الرخصة ودهنتها بزيت البابا كيرلس وقلت لزوجي خذ اعطيهم الرخصة وهترجع لنا تاني زيت البابا كيرلس لازم يرجع لنا تاني مش ممكن يضيع ابدا وذهب زوجي اعطاهم الرخصة ورجع حزين جدا.

كانت صدمة شديدة جدا فجاة سحبت الرخصة وكانت قضية كبيرة واسودت الدنيا في نظرة وفي ذلك الوقت زوجي اتشفع بالبابا شنودة وانا اتشفعت طبعا بالبابا كيرلس وكمان القديسة العظيمة سانتا ريتا قديسة ايطالية وقلت لها اتصرفي وجاء لزوجي تليفون باسم محامية كويسة اوي اصريت علي زوجي انة يروح يوكلها وفعلا بعد حوالي اربع اشهر اتصل البوليس بزوجي وقال لة لابد من ان تاتي غدا واعطى له الرخصة وقال له كيف عرفت ان تاخذها انتم اكتر من 200 فرد تم سحب الرخصة منهم فابتسم زوجي ورجع سعيد جدا وحكى لي القصة فقلت لزوجي كنت قول لة المحامي الكبير بتاعنا البابا كيرلس وجميع القديسين اللى اتشفعنا بيهم، والمجد لإلهنا دائماً.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة

https://st-julius.blogspot.com.eg/. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

المساهمون

انشر معنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

إجمالي عدد زوار الموقع هذا الشهر

بحث هذه المدونة الإلكترونية

اضغط هنا للاستعلام الان

blogger

Translate

blogger

الاكثر مشاهدة

https://st-julius.blogspot.com.eg/

hi

مقالات

اضغط هنا للاستعلام الان

المشاركات الشائعة